8. 6. 07

Ljudje smo kot čebula

Imamo plasti. Mnogo ljudi se ne zaveda da smo večplastna bitja. Večina pozna svoje fizično telo in zavedajo se svoje psihe (seveda, saj imamo psihiatre, ki jo zdravijo!), Kaj pa vse ostalo? Naše etersko telo je tisto, ki daje celicam energijo, da delujejo, je perpetum mobile, ki dela od spočetja pa do fizične smrti. Naše čustveno telo je tisto, ki ga občutimo, ko smo v občutkih. Kadar smo v čustvenih stanjih, se ta stanja beležijo v našem čustvenem telesu. Ne rečemo zaman, da nas čustva prevevajo, prevzamejo, saj njihovo moč lahko občutimo s celotnim telesom. Naslednje naše telo je mentalno. Tukaj so udomačeni in uskladiščeni vsi naši mentalni vzorci, ki smo se jih naučili v tem in prejšnjih življenjih. Tukaj so naše misli, ki jih izražamo z govorico telesa. Zagotovo ste že kdaj doživeli pogled za katerega ste rekli: če bi pogledi ubijali! Spodnja telesa so povezana z našim jazom, z Egom. Ego nam pravi, da smo to mi. vendar pa je resnica, da smo veliko več kot samo fizično telo, čustva un um. Tukaj se razumevanje človeka v zahodni civilizaciji, podprti z znanostjo ustavi: mislim torej sem. Pika.

Naše energetsko telo je sestavljeno še iz drugih plasti. Najlepše jih je opisala svetovno znana pisateljica in zdravilka Barbara Brennan, zato predlagam, da si bolje preberete njeno knjigo Moč zdravilnih rok. danes želim namreč napisati nekaj o tem kako zanimivo je ko se zavedaš svojih teles in istočasno živiš v povezanosti z zavestjo svojega višjega jaza. takrat spoznaš, da so tvoje lastne misli nekaj čisto drugega kot tvoja zavest, zavedanje o tebi samem. Dva dni nazaj sem namreč izvedela, da sem preveč sposobna za delo, ki ga opravljam in naj si poiščem službo, ki mi bo omogočila, da bolje razvijem svoje ideje. torej zabrisali so me iz službe. Moja čustva so ponorela, se vrgla iz ravnotežja in globoka užaljenost je hotela ven skozi jok in tuljenje, kakšna krivica se mi godi. Moje misli so že šibale od nekaterih izjav do drugih in iskale krivca za to nezaslišano dejanje (saj se spomnite Mumblija?!). Globoko v sebi, moja zavest pa je popolnoma mirno sprejela to vest. V sebi sem bila popolnoma mirna, medtem ko so bila ostala telesa v stanju hude razburkanosti. Kot vihar, ki divja zunaj, medtem ko smo mi lepo na toplem. In notranja mirnost je prispevala k temu, da je vse skupaj trajalo le kako dobro uro in potem je bilo vse ok. In je še vedno. Pač nekje so se odprla nova vrata. Lekcija končana, gremo naprej.

Danes podoben primer, ko sem zjutraj izvedela, da so mojo babico odpeljali v bolnico. Čustva so se že pripravila na hudo objokovanje usode, medtem ko je moja zavest popolnoma mirno sprejela intuitivno informacijo, da bo vse v redu. Se peljem v avtomobilu, s katerim upravlja moj um in istočasno moja zavest v bolnici skupaj z zdravilci in angeli pomaga pri zdravljenju. Priznam, da se mi je kaj takega zavestno zgodilo prvič in resnično sem spoznala, da prostor ni omejitev. Da smo energetska bitja, ki lahko delujemo kakor želimo, kjer želimo in kadar želimo. To so vse sposobnosti nas, naše duše in zdaj razumem, da so angeli lahko z nami in še z miljardami drugih, ki jih v tistem trenutku potrebujejo. Omejitve si postavljamo sami.

Torej začnimo se zavedati svojih teles in "procesov", ki se v njih odvijajo. Opazujmo se in si dopustimo, da izrazimo čustva na čustvenem nivoju, da se zavedamo kdaj se zapletemo v miselne procese mentlnega nivoja. Na ta način bomo lažje prepoznali svojo dušo in njena sporočila, njeno modrost in ljubezen. In ugotovili bomo, da smo čudovita bitja, polna Ljubezni, Modrosti in Svetlobe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar