17. 2. 08

Nekaj o Bogu

Stephen Turoff je eden velikih "promotorjev" Boga in Božje Ljubezni. Prvič, ko sem slišala o njem, sem slišala, da je psihični kirurg, potem sem prebrala knjigo o njem in obiskala njegov seminar. Predlani sem bila še na posvetivi rodovnega posestva v Vikrčah. Energije, ki jih kanalizira in oddaja so neverjetne in njegov govor poseže v globoko v plasti fizičnega in duhovnega bitja.

Njegov stavek, ki je popolnoma spremenil moje razumevanje vere in boga je bil: I DO NOT BELIEVE IN GOD… I KNOW HIM. Na začetku moje poti, je bilo to nekaj, kar mi je dalo misliti. Kako je Bog lahko oseben? Kako je lahko "mali človek" v osebnem poznanstvu s Stvarnikom, Vsemogočnim Bogom? In globoka resnica, da Bog ni nekaj ali nekdo visoko nad nami, ampak je v nas, je z vsakim izmed nas, je sesula mojo obrambo. In Bog NI star gospod z dolgo brado, ki je jezen na nas, ker smo grešniki, ampak je Ljubezen, ki nas napolnjuje in nam pomaga, da se v njem zopet najdemo. Čeprav zaradi zgodovine, ki jo nosi in nenehnih zlorabljanj, nerada uporabljam besedo Bog, je ta beseda še vedno tista, ki lahko zaobjame vse ostale (Stvarnik, Vseprisotni, Vsemogočni, Enost, Univerzum, Najvišji…).

In Stephenov glas, ki zveni kot glas preroka, ubesedi tisto, kar moramo slišati: da je Bog vedno z nami, da je v nas, da nas ljubi ne glede na to kaj storimo in da smo pravzaprav mi tisti, ki ga "kaznujemo", ker ga zanemarjamo, ga obtožujemo in zlorabljamo njegovo ime in besede. In danes nam je ubesedil zgodovino učlovečenja Boga.

Na začetku je bila praznina. In iz te praznine se je oblikovala misel, ki je ustvarila besedo. Ta je povzročila gibanje in pričelo se je stvarjenje. In v tem stvarjenju se je Bog oddvojil iz samega sebe, da bi lahko izkusil in ljubil samega sebe. V tem mešanju energij, oblikovanju in preoblikovanju svetlobe je bil ustvarjen duhovni svet, ki je popoln. Svetloba se je še naprej zgoščevala, dokler ni postala tako gosta, da se je spremenila v materijo in ustvarila posnetek popolnega sveta – nepopolni svet. Svetloba je tako zgoščena, da je postala zamrznjena v času in prostoru. Z dviganjem vibracije, s približevanjem Bogu to svetlobo segrevamo in topimo ter se na ta način približujemo spet nazaj popolnemu svetu. To pa je možno le skozi Ljubezen. Ljubezen nas vodi nazaj v Boga iz katerega smo bili ustvarjeni. In vse, kar moramo storiti je, da ljubimo ... sebe, ljudi okoli nas, vse kar obstaja, Boga. Samo ljubimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar