14. 5. 08

Lekcija o (ne)uspehu

Na naši poti se nam zgodi marsikaj. In nekatere lekcije so zelo enostavne, celo zabavne, druge bolijo. Vse pa so namenjene temu, da rastemo. Včasih je kakšen strah potrebno ozdraviti na bolj konkreten način. Strah pred neuspehom v meni, je bil skoraj tako močan kot moj strah pred uspehom. Zato sem se vedno trudila biti nekje v povprečju. In še vedno se podzavestno trudim, da ne bi preveč izstopala. In danes sem ozdravila svoj strah pred neuspehom, ko sem ostala pred prazno dvorano. Na meditacijo, ki sem jo napovedala, ni bilo nikogar. In že nekaj dni sem vedela, da ne bo nikogar pa sem še kar vztrajala. Najela sem dvorano in vztrajala, da zagotovo kdo pride. In danes petnajst čez osem, sem si priznala, da sem »pogorela«. In se zaradi tega sploh nisem obremenjevala. Ker sem imela čudovito dvorano že plačano, sem odmeditirala dobre pol ure. In hvala angelom za čudovito zdravljenje; kaj vse so vlekli iz mojega energetskega telesa! Počutim se za nekaj bremen lažjo. In moj »neuspeh« je tako hkrati postal moj uspeh.


Ni komentarjev:

Objavite komentar