18. 11. 14

Prebujenje boginje

Včeraj zvečer sem nekaj brskala in našla zapis o svojem prvem izboru stekleničk Aura-Some na blogu Kofetkanje z Manco, ki sem ga nekaj časa prav pridno pisala (blog ni več javno dostopen). Takole sem takrat aprila leta 2009 zapisala:

Avgusta 2008 sem šla na svojo prvo Aura-Soma svetovanje in izbrala sledeče štiri stekleničke.


 
Začela sem z drugo stekleničko, ki nosi ime Noge na zemlji, glava v nebesih in je zame pomenila, da znanje, ki sem ga nabrala prizemljim. Konec leta sem tako pričela z vodenjem meditacij, osebnimi angelskimi svetovanji, nastala je spletna stran Zdravljenje duše... stvari so se torej prizemljile. Ravno, ko sem porabila vsebino prve stekleničke sem šla na prvo stopnjo izobraževanja za Aura-Soma svetovalko.

Vrnila sem se z novo stekleničko – oranžno, št. 26, ki je povezana z zdravljenjem časovne linije, celjenjem starih traum, pa tudi iskanjem notranje radosti in tega, kar me veseli. V meni so se dogajali premiki in počasi sem sama sebi razkrivala, kaj želim v resnici početi. Začela sem poslušati svoje srce (zelena barva v zgornjem delu tretje steklničke v izboru).



Naslednja je bila steklenička št. 23: Ljubezen in svetloba. To je bilo začetek marca. Nekako mi takrat ni bilo najbolj jasno, zakaj me je pritegnila ravno ta steklenička, vendar sem se do sedaj že naučila zaupati. In od sredine marca naprej sem imela istočasno občutek, da je vse tako kot mora biti, da se stvari odvijajo po načrtu ampak, da jaz nekako ne vibriram s to isto energijo. Utrujenost, dezorientiranost, skoraj depresija... kot da imam popolnoma prazne baterije brez možnosti polnjenja. Poleg tega sem imela v službi precej neugodne in viharne razmere. In glede tega mi je bilo kar nekako jasno, da mi je steklenička pomagala, da sem v vsakem trenutku videla luč na koncu tunela. Vem, da mi je pomagala, da sem ob vsem dogajanju ohranjala občutek sočutja do sebe in drugih. Zato je bilo kar nekako »normalno«, da sem v petek, preden sem šla v London na 2. stopnjo Aura-Some iz stekleničke dobila še zadnje kapljice. Zanimivo je, da je zgornji del te stekleničke malce bolj rožnato roza (ima malce več rdeče barve), moja četrta steklenička v izboru pa je imela zgoraj rdečo barvo. Očitno je 26 naredila res premik v zavesti.

V ponedeljek smo delali z lastnostmi stekleničk in vsak se je poglobil v določeno barvo. Jaz sem dobila v obdelavo olivno zeleno. Dan smo zaključili (kot po naključju ;)) z olivno zelenim pomandrom. Zvečer v hotelu sem odkrila čudovito glasbo, ki jo izvaja Loreena McKennitt in je bila zame osebno takoj tipične olivno zelene barve. Poslušala sem jo cel večer in nato še v torek zjutraj. Med poslušanjem njene glasbe sem na energetskem in čustvenem nivoju doživela hud preboj. Začutila sem svojo notranjo boginjo, ki se je dvignila iz globin in se mi razkrila. Nisem bila več punca, nisem bila več deklica, spoznala sem, da sem ženska. Pa ne samo ženska, ampak BOGINJA. Več kot pol ure sem jokala kot majhen otrok. Ko je minilo, sem začutila neznansko olajšanje ter občutek, da sem nekaj slekla, ter oblekla novo energijo. In v tistem trenutku sem se spomnila svojega prvega izbora stekleničk. V Aura-somi je namreč tako, da se najprej dela z drugo stekleničko, nato tretjo, četrto in šele nazadnje s prvo. Vstopila in predelala sem namreč energijo svoje prve, dušne stekleničke - Feminine leadership from the Heart. En cikel se je zaključil, nastopil je nov začetek.

Tudi tebe zanima, kako te lahko barve popeljejo skozi tvoj osebni cikel? Aura-Soma je čudovit način, kako potuješ skozi osebne procese in ob tem te čudovito podprejo ustekleničene energije v stekleničkah ravnovesja. Več si preberi na povezavi, če čutiš, da te barve kličejo pa me kontaktiraj na 040 888 978, da se dogovoriva za tvoj zmenek z dušo.