22. 2. 16

Zmečkana duša, zatrta kreativnost - kje je prostor za avtentičnost?

Na FB sem naletela na čudovit zapis, ki me je nenormalno močno pritegnil in ga želim deliti z vami. Originalno se je pojavil v angelškem jeziku, zato sem ga prevedla.

Svet je odličen v brizganju puhlic in retoričnih spodbudah, da postanete vaš resnični jaz ter živite odprto in svobodno. Hkrati pa se Sistem paradoksalno izogiba ideji, da bi vam dovolil tekati naokoli in živeti v skladu z vašim avtentičnim bistvom. Konec koncev je to resnična grožnja vsemu, kar je bilo zasnovano, da iz vas izsesa vašo kreativnost in življenjsko esenco. Toda postali ste naraščajoče razdraženi in frustrirani z vsemi in vsem okoli vas, reagirate na tisto, kar dojemate kot omejitve in iztirjanje, ko se vaš vitalni duh bori, da bi zasidral svoj pravi jaz. Brez podpore, z občutkom osamljenosti gledate okoli sebe, ko je videti, da nekateri živijo v skladu s svojo resnico. Toda ali res? Ali so postali le tako dobri igralci, ki igrajo vsakodnevne vloge, ponoči pa si v sanjah nadenejo kostume super herojev?

Naraščajoče zavedanje lastne okolice in vaša občutljivost na ujetost naraščata. Svoboda izražanja je vse, kar želite. Živeti resnico v skladu s tem, kar v resnici ste. Toda spominjanje tega kdo ste, je težko pod bremenom konformnosti in suženjstva. Veste česa ne marate – da vam kdorkoli govori, kaj morate početi, da vas kdo nadzoruje, da plešete na glasbo, ki jo igrajo drugi, delati od 8h do 16h, biti zataknjeni v provincialnem okolju. In veste, kaj bi radi pa vam manjka zaupanje, da bi izstopili in tvegali vse, kar imate. To je odličen recept za draženje in zbijanje zaupanja. Boste dovolili, da vas sistem povozi, vas zmelje v podrejenost, vas izžame tega, kar vas dela unikatne? Ali se boste prebudili iz kome in pogumno zasijali v svet?

Ko sem želela napisati uvod k temu tekstu, sem začutila energijo, ki se je spustila skozi kronsko čakro in prsti so začeli leteti po tipkovnici. Vstopila sem v kanaliziranje in besede so se izpisovale na ekran. Ker med kanaliziranjem ne rabim misliti, saj besede sproti nastajajo pod prsti, sem se osredotočila na energije, ki sem jih ob tem čutila. Zelo moška energija. In najprej sem začutila vibracijo nadangela Mihaela, ki pa je bila rahlo drugačna kot običajno, ob tem sem začutila energijo, ki bi jo najprej pripisala Metatornu pa se je izkazalo, da je Melkizedek. Sedaj sem bila že malce zmedena, kdo se oglaša, ko sem začutila še eno bolj kolektivno energijo, ki je nisem znala najbolj definirati. Nato se je skozi oglasila mehkoba St. Germaina in postalo mi je jasno, da pišem po nareku kolektivne energije mojstrov in angelov. Sprostila sem se in opazovala besede, stavke, ki prihajajo skozi. 

Na koncu je prišel podpis Velika bela bratovščina. Aha, sedaj pa je bolj jasno zakaj toliko mojstrskih vibracij. Steber svetlobe znotraj katerega sem bila je popustil in, da bi bila bolj ziher sem pogooglala great white brotherhood

Ko duša doseže svoje mojsterstvo in doživi vnebovzetje postane del te svetlobne bratovščine. Beseda bela se nanaša na belo svetlobo, ki jih obdaja. Člani te nebeške bratovščine sodelujejo z ljudmi različnih religij in duhovnih smeri ter pomagajo človeštvu, da se dvigne in doseže razsvetljenje. Prinašajo sporočila upanja in ključe za bolj srečno in duhovno uspešno življenje. 

Očitno sem bila v pravem trenutku pripravljena zapisati njihovo sporočilo, ki ga v celoti najdete TUKAJ.



Spodaj pa originalen tekst, ki sem ga prevedla zgoraj. In vem, da tekst izhaja iz istega izvora kot sporočilo, ki mi je bilo predano. Kot, da so ta spodnji tekst še dopolnili :)


Sun octile Uranus on the 21st February 2016The world is good at spouting platitudes and rhetoric encouraging you to be...
Posted by Andrew Smith on Sunday, February 21, 2016


In še en zanimiv članek z naslovom Mutiny of the Soul (Upor duše), ki se je pojavil na mojem FB profilu po tem, ko sem že skanalizirala sporočilo mojstrov.

Avtentični programi za dušo in telo so namenjeni temu, da se ponovno začutite. Da redefinirate odnos do sebe, svoje multidimenzionalnosti in postavite nov nivo svojim (partnerskim) odnosom.