10. 10. 09

Kakor znotraj, tako zunaj

Ničesar ni zunaj nas, kar ne bi bilo v nas. Svet vidimo in zaznavamo v skladu s svojo notranjo energijo in v zadnjem času to dobesedno preizkušam na lastni koži. Zakon privlačnosti kot ga razlaga in uči Abrahamov nauk, se mi iz dneva v dan kaže v fizičnem svetu. Vse se manifestria s takšno hitrostjo, da moram prav paziti na svoje misli. Ljudje in situacije prihajajo in pritiskajo na gumbe, ki sprožajo programe. Če takšnega programa ni v meni, ga nihče ne more sprožiti pa naj še tako pritiska na gumb.

V praksi to pomeni, da je dejansko potrebno sprejeti odgovornost za čisto vse, kar se nam dogaja. In to je tisto, kar je najtežje. Svet je le zrcalo, ki odseva nas same. Česar ni, ne moremo videti v zrcalu. Vsak človek, vsaka situacija, vsak dogodek, čisto čisto vse je le odraz tega, kar se dogaja v nas. Na razumski ravni je to izredno težko dojeti in sprejeti, še posebej če se istovetimo z nižjimi aspekti sebe – čustvi, mislimi, fizičnim telesom. Zato je potrebno dvigniti vibracijo in na vse skupaj pogledati z višje perspektive. Ta nam omogoči, da "objektivno" pogledamo na nas same. Omogoči nam analizo tega, kar se nam dogaja.

Kako to storiti? Sama si postavljam vprašanja in vrtam sama vase. Skozi zadnja leta sem se naučila, da si na lastna vprašanja odgovarjam iskreno, tudi če mi odgovori niso všeč. Najprej sem morala sprejeti, da sem "sestavljena" iz več plasti oz. nivojev – moj mentalni nivo tako lahko izpraša čustvenega, in v meditaciji, ko vibracijo dvignem na nivo višjega jaza, si lahko ogledam svoj mentalni nivo in svoje miselne vzorce. Če si na kakšnega od vprašanj ne zmorem dovolj iskreno odgovoriti, mi pri tem pomagajo moji vodniki in situacije, v katerih se znajdem.

Nenehno pregledujem in analiziram svoje nivoje in odzive in sprejemam vse, kar mi čez dan pride naproti. Ko to pišem tukaj, je videti kot da samo meljem in premlevam, vendar verjamem, da vsi ki tole berete že veste, da je hitrost misli neverjetna, poleg tega se z vajo vse skupaj še pospeši. Prepad, ki je nekdaj obstajal med nižjimi in višjimi nivoji mene same, se je že tako zmanjšal, da večino odgovorov na svoja vprašanja prejemam z višjih nivojev v obliki uvidov in občutkov, ki vsebujejo celotno informacijo, ne le ene misli.

Vse to mi potrjuje tisto, kar učijo različne duhovne teorije o zakonu privlačnosti – tako kot spodaj, tako zgoraj, tako kot znotraj tako zunaj. Bolj kot se tega procesa zavedam, prej se pokaže v fizični realnosti. In ta proces je nekaj čudovitega! Svet preneha obstajati nekje zunaj, ampak je v meni in jaz sem njegov kreator. Odgovornost, ki pride s tem je tako popolnoma moja in nimam se več pravice pritoževati čez nič in nikogar. Vse neprijetnosti izvirajo iz moje energije in se razrešijo takoj, ko sem na to pripravljena. In življenje je čudovito. V sebi odkrivam čedalje več lepote in ta se mi vrača skozi čudovite stvari, osebe in doživetja.

Zato pričnite odkrivati lepoto, ki jo nosite v sebi, dovolite, da se prične proces čiščenja in transformacije. Na začetku se bodo morda dogajale čudne stvari, vendar bo počasi vse postajalo lažje, prepoznavali boste svoje lekcije, še preden jih boste izkusili, predvsem pa boste pričeli ustvarjati lepši svet zase in s tem tudi za druge. S tem, ko krepimo svetlobo v nas samih, postanemo zrcalo za odsevanje svetlobe v drugih ljudeh in jim s tem pomagamo, da odkrijejo svojo.