24. 2. 08

Odpuščanje – "forgive or let it go?"

Veliko je govora o odpuščanju – da je potrebno odpustiti vsem , ki so nam kaj slabega storili. Ampak mene je vedno zanimalo, kdaj veš, da si nekomu odpustil. Neštetokrat sem namreč v svoji glavi sklenila, da določeni osebi odpustim neko dejanje, besedo ali karkoli že. In čez dan ali dva sem se zalotila, da še vedno premišljujem o tej isti osebi in kaj mi je storila. Pa saj sem ji vendar odpustila! 

Kar nekaj časa je trajalo, da sem spoznala, da odpuščanje ni samo "forgive", ampak je odpuščanje predvsem "let it go". Torej, ko spremenim svoj odziv na dejanje/besede te osebe, ko razumem, da v dani situaciji ta oseba ni znala drugače in ko se zavem, kaj me je pri tem naučila… takrat vem, da sem ji odpustila. Odpuščam predvsem za nazaj, kajti odpustimo lahko le nekomu, ki nas je "prizadel". Prizadet pa je vedno lahko le naš Ego. In tega je prizadel nek drug Ego. In kadar odpuščamo, se moramo dvigniti nad Ego vseh vpletenih. Takrat lahko ugotovimo, da smo se nekaj naučili, osebnostno zrasli in situacijo enostavno odpustimo iz svojega življenja.

Na prvem mestu pa je zagotovo odpuščanje sebi. Če smo iskreni sami s seboj in pregledamo kako se obnašamo do sebe, hitro ugotovimo, da smo vedno le mi sami tisti, ki se prizadenemo, ki se ne ljubimo dovolj in se zato nase jezimo, se zapostavljamo in si mnogo stvari zamerimo. Na prvem mestu moramo torej odpustiti sebi, da grdo ravnamo sami s seboj. In, ko smo sami s seboj razčistili, ko smo spoznali, da smo mi sami tisti, ki se mučimo, takrat si lahko odpustimo (forgive) in opustimo samodestruktivne vzorce, ki jih nosimo v sebi (let it go). 

Ko odpustimo sami sebi, zmoremo odpustiti tudi drugim. Najlepše pa je, da takrat, ko v sebi najdemo mir in ravnovesje, le malokdo to lahko podre oz. nas prizadene in odpuščamo lahko sproti. Na ta način se znebimo velikih bremen, čustvene prtljage in odnosi z ljudmi okoli nas postanejo prijetnejši, polnejši in ljubeči.

V procesu odpuščanja in spuščanja so mi vedno pomagale vibracijske esence, ki so me poprle v nameri, mi dvignile vibracijo in pomagale, da je proces lepše ter hitrejše stekel. Prav Forgiveness - odpuščanje in Letting go - spuščanje sta idelani za tisto, kar opisujem zgoraj. Ta zadnja je namenjena predvsem spuščanju povezav s preteklimi odnosi, nekdanjeimi partnerji ali celo ob smrti bližnjega. Hvaležna sem, da imam ta orodja na voljo in z veseljem jih priporočam tudi tebi bralka oz. bralec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar