22. 1. 09

»Si barve, ki jih izbereš...

...in te zrcalijo potrebe tvojega bitja« Wicky Wall


Stavek, ki v celoti zajame bistvo Aura-Some. Potovanje v čudoviti svet barv in svetlobe je pravi balzam za dušo in ne pravijo zastonj, da je Aura-Soma terapija za dušo. Tekoča svetloba, ki jo je v stekleničke ravnotežja ujela Wicky, je prava hrana našega bitja. Barve ujete v olje in vodo, pomešane s kristali in rastlinami, so me neustavljivo začarale, lahko bi celo rekla omamile. Našla sem vez med vibracijo in svetlobo.

Aura-Soma je ponovno odkrito darilo človeštvu ob vstopu v novo dobo, dobo Vodnarja. Dvig zavesti človeštva je omogočil, da zmoremo in znamo prepoznati vrednost Aura-Some. In še več, omogočeno nam je, da se napajamo iz tega čudovitega vodnjaka svetlobe, ki očisti, prenovi in napoji naše izsušeno energetsko bitje.

Moja izkušnja se je pričela z izbiro mojih prvih stekleničk ravnotežja in ko sem sedela pred temi čudovitimi tekočimi dragulji, sem vedela, da se moram prepustiti temu neustavljivemu svetlobnemu toku. Vstopila sem na mavrični vlak ter se podala na to potovanje v dimenzije barvne svetlobe. Težko je z besedami opisati te neomejene barvne poljane, potrebno jih je izkusiti in doživeti. Zagotovo pa lahko rečem, da nismo mi tisti, ki iščemo in najdemo, ampak nas Aura-Soma pokliče, ko smo pripravljeni. Vstopnica za mavrični vlak je enosmerna in nepovratna, potovanje na njem pa nam zagotovi, da naše življenje ne bo nikoli več isto.


O zgodovini in podrobnejšo razlago samega sistema Aura-Some najdete na spletni strani www.trgovinazaduso.si.