1. 5. 13

Sveta jeza

Zgrabila me je jeza. Jezna sem na cel svet. In, ker vem, da svet ni nič kriv, sem se vprašala, kaj me jezi v meni, na meni, o meni. In sem šla lepo po vrsti. Saj poznate tisti del sebe, ki točno ve, kaj mora storiti, AMPAK... ja temu ampak vedno sledi izgovor, zakaj tistega, kar vem, da bi morala, ne naredim. In potem imam na voljo cel kup izgovorov zakaj ne. In ja jezna, sem na vse izgovore, ki si jih vsak dan izmislim, da se mi ni potrebno premakniti iz cone ugodja..

Čutim jezo, ki je vezana na to, da se ne znam ustaviti. Mislim, da moram venomer nekaj početi, da bodo potem sledili rezultati. Da je potrebno izpolniti tisoč obveznosti, ker se bo drugače podrl svet. Namesto, da bi zaupala Vesolju, da bo za vse poskrbljeno in bom aktivno vskočila takrat, ko bo to potrebno. Zaupanje in kontrola sta tesno povezani. Ker ne zaupamo, moramo nadzorovati. Ste v restavraciji kdaj naročili hrano, potem pa hodili vsakih 5 minut preverjat, kaj počne kuhar? Mislim, da ne. A vendar to počnemo v vsakdanjem življenju. In največkrat so to izgovori, da se lahko ubadamo z malimi detajli in ne tistim, kar je v resnici pomembno. In ti detajli sledijo besedi ampak. In zato kar naprej nekaj počnem. In ja, ta frustracija je prerasla v jezo.

In dovolila sem si biti jezna, ker smo na kolektivnem nivoju tako zelo neaktivni. Ker sem del tega kolektivnega, ki jamra in se pritožuje, akcija pa nekako izostane. Tako zelo lahko je jamrati doma iz naslonjača, ko pa pride do klica k akciji, se pa vsi nekako potuhnemo. Že najdemo izgovor, da ni potrebno.

Dva največja izgovora, ki ju uporabljamo sta: nimam denarja in nimam časa. In ja to STA IZGOVORA, ne dejstvi. Želite dokaz? Kadar rečete nimam časa, nadomestite to z »trenutno to ni moja prioriteta«. Učinek bo takojšenj. Garantirano. In denar? Začnite uporabljati svojo kreativnost, svoje znanje, ki ga že imate, svoje sposobnosti, ki ste jih zakopali nekam globoko. Vedno se najde druga pot. Jaz sem ponovno privlekla na plan svojo kreativnost ter pričela slikati. In izgovor, da nimam denarja za darilo, je kar nekako izzvenel. Ne morete na seminar ali tečaj, na katerega želite? Še enkrat vzemite v roke knjige, ki ste jih prebrali pa niste nobene od vaj v njih, priporočil, nasvetov, tehnik, metod uporabili v praksi. Internet je zakladnica vsega, kar je potrebno vedeti. Poglejte, preberite in UPORABITE V PRAKSI. Na tem blogu že od leta 2007 delim svoje izkušnje in vpoglede. In to tudi živim. Želite enako? Začnite. Naredite nekaj, odločite se. Če ne veste kako, me vedno lahko pridete vprašat za nasvet. Pri meni ni samo teorije, je predvsem lastna izkušnja in akcija. Ni lahko, je pa osvobajajoče.

Kako vem, da ste polni izgovorov? Ker jamrate, da nimate denarja pa se ne udeležujete brezplačnih dogodkov, ker jamrate, da nimate časa pa v enem mesecu ne najdete prostega termina, ki bi bil namenjen vašemu napredku, ker jamrate pa v pol leta ne naredite dosti, da bi kaj spremenili. Že zdavnaj sem ugotovila, da je večina ljudi enostavno prekomot in prelenih, da bi stegnili roko in vzeli, tisto, kar si jim prinesel na pladnju. Sem vam stopila na žulj? Odlično. Morda vam bo končno postalo tako neudobno, da boste naredili premik.

Jeza je namreč izredno močna energija. Je notranji ogenj, ki čaka, da izbruhne. In ogenj se lahko zelo nenadzorovano širi ali pa ga ukrotimo in koristno uporabimo. Takrat postane to notranja odločnost. In ta nam pomaga, da se premaknemo naprej, da postavimo meje in rečemo dovolj. In takrat jeza dobi zdravilno moč - postane namreč ODLOČNOST. Jeza kot čustvo je obramba našh vrednot. Z energijo jeze branimo tisto, kar nam je resnično pomembno. Težava nastane, kadar svojih vrednot nimamo urejenih. Ker je VSE enako pomembno. V resnici pa ni vse enako pomembno. Nekatere stvari so popolnoma nepomembne, pa se zaradi njih vseeno jezimo. Preuredite svojo lestvico vrednot.

Jeza sama po sebi ni slaba, le usmeriti jo moramo pravilno. In izstopiti iz svoje cone udobja. Tako, da smo iskreni sami s seboj. Dovolila sem si biti jezna, nato sem jezo pretransformirala v odločnost, skurila izgovore in globoko vdihnila. Sledi AKCIJA!

Kaj pa ti? Kdaj boš dovolil-a svoji jezi, da ti pove, kje si še daješ potuho, kje še iščeš izgovore, kje ti je kljub vsemu še preveč udobno za konkreten premik?

saj bi, ampak...





Zakaj je jeza ključnega pomena za srečo - Christian Pankhurst